
Officemanager
Ben jij een enthousiaste en ervaren officemanager met passie voor organisatie en mensen? Ben jij inventief en creatief als de standaard geen uitkomst bieden? Wil je een échte bijdrage kunnen leveren aan de groei van ons bedrijf? Dan heeft Miltop de perfecte uitdaging voor jou! Als officemanager krijg je de kans om jouw expertise in te zetten en jezelf en ons bedrijf verder te ontwikkelen en te professionaliseren.
Sinds 1995 is Miltop specialist in bodem- en grondwatersanering. Wij combineren een persoonlijke aanpak met een effectieve werkwijze om duurzaam bodem- en grondwatervraagstukken op te lossen.
Miltop zet zich in voor schoon en voldoende (drink)water voor huidige en toekomstige generaties door efficiënte processen, klantgericht werken en innovatie.
Ter versterking van ons team zoeken we een enthousiaste en ervaren Office Manager die zorgt dat alles soepel verloopt. Als officemanager:
- Speel jij een cruciale rol in de dagelijkse bedrijfsvoering.
- Werk jij nauw samen met de directeur op verschillende gebieden, waaronder marketing, (online) communicatie, recruitment, HRM, kwaliteitsmanagement en financiële administratie.
- Zorg jij voor een georganiseerde en efficiënte werkomgeving en het soepel laten verlopen van de dagelijkse kantooractiviteiten.
- Plan en coördineer jij vergaderingen, afspraken en bedrijfsaudits.
- Onderhoud je contacten met onze opdrachtgevers, leveranciers en dienstverleners.
- Een fijne werkplek in een bedrijf dat werkt met hoofd, hart én handen aan een duurzame leefomgeving.
- Een afwisselende en verantwoordelijke functie binnen een betrokken en vakkundig team
- Een jaarcontract voor minimaal 3 dagen per week, waarbij gedeeltelijk thuiswerk mogelijk is.
- Een goed marktconform salaris en bijbehorende voorwaarden.
Je voelt je thuis in een sfeer van korte lijnen en veel eigen verantwoordelijkheid. Ons kantoor ligt in het bourgondische en gastvrije ’s-Hertogenbosch – een stad die perfect past bij de cultuur van Miltop: open, nuchter en met aandacht voor kwaliteit én elkaar.
Jouw achtergrond kenmerkt zich door:
- Minimaal een afgeronde HBO-opleiding in de richting HRM, marketing en/of, communicatie.
- Woonachtig in/nabij 's-Hertogenbosch.
- Minimaal 4 jaar in een vergelijkbare functie.
- Communicatief sterk, georganiseerd en proactief.
- Zelfstandig oppakken en moeiteloos schakelen tussen verschillende taken.
- Vaardig met MS Office en bij voorkeur ook andere administratieve tools.
Klinkt goed? Ga met ons in gesprek! Je kunt ons bereiken op 06 42 05 42 65, of stuur je CV en motivatiebrief naar vacature@miltop.nl t.a.v. Merel Bijl. Wij kijken ernaar uit om samen met jou te bouwen aan een toekomst waarin we onze klanten nóg beter van dienst kunnen zijn!